Aktuálně

středa, 15. květen 2013 | 8:48

Compagnie de Provence slaví speciální limitovanou edicí v AboutHome.cz . Přístav Marseille - inspirace a kolébka této francouzské kosmetické značky - je letošním Evropským městem kultury.

Compagnie de Provence slaví speciální limitovanou edicí v AboutHome.cz . Přístav Marseille - inspirace a kolébka této francouzské kosmetické značky - je letošním Evropským městem kultury.

 

Výrobky Compagnie de Provence, kterou do Čech dováží obchod AboutHome, slaví spolu se svojí „rodnou“ Marseille. U příležitosti stanovení Marseille letošním Evropským kulturním městem přináší Compagnie de Provence speciální limitovanou edici inspirovanou touto událostí a vzdávající hold místu odkud pochází.

Compagnie de Provence už od svého vzniku (1990) klade důraz na tradiční postupy výroby marseillského mýdla – ať už je to dnes již klasická kostka nebo tekuté mýdlo v luxusním skleněném flakonu či další výrobky péče o tělo i domácnost.

Design limitované edice pro papírový obal mýdlové kostky a pro potisk skleněné dózy tekutého mýdla ve dvou barevných variantách (barevná a černobílá) vytvořil marseillský umělec Stephan Muntaner. Ilustrace podle jeho slov představuje: „… fresku, do níž jsem zapracoval symboly mého kraje Provence – od marseillského přístavu přes Arénu v Arles, od Cezana po Van Gogha, od sardinky po cikádu, přál bych si, aby v ní lidé nalezli Provence v čerstvě probuzeném dni“.

Proč Compagnie de Provence vybrala pouze tyto dva výrobky pro limitovanou edici? Odpověď je jednoduchá, jde o ikonické, nejoblíbenější produkty značky. Kostka mýdla je vařená tradičním postupem v kotli a obsahuje 72% přírodního palmového nebo olivového oleje (podle toho, které dáte přednost) – prodává se ve velikosti 400 g nejen v designovém papírovém obalu (MOC 159,-Kč), ale i bez něj(MOC 109,-Kč), tekuté mýdlo je vyrobené originálním způsobem založeným na staletích prověřeným postupem – z přírodních olejů a glycerinu s vůní svěžích citrusů a mírně dřevitého základu – v limitované edici se prodává v barevné a černobílé variantě ve skleněném obalu s pumpičkou o obsahu 500 ml za doporučenou cenu 449,-Kč.

 

Jarní nabídku doplňují další novinky z řady Compagnie de Provence Maison mající premiéru u nás:

-          Víceúčelový čistící prostředek ve spreji s božskou vůní Calanques, který lze užít bez obav na úklid a údržbu kuchyňských linek, vytírání různých druhů podlah, veškeré povrchy. Báječně voní, ještě lépe čistí a je šetrný k vaší pokožce. Aplikovat můžete přímo na povrch nebo rozpustit ve vodě. Baleno ve flakonu s rozprašovačem – 750 ml, MOC 299,-Kč

-          Bytový parfém ve spreji s vůní anýz – pačuli, luxusní příjemná vůně, jež zahalí váš domov do příjemné atmosféry s nádechem Provence. Baleno ve skleněné doze s rozprašovačem pro snadnou manipulaci – 100 ml, MOC 549,-Kč

 

Přijďte se přesvědčit, prohlédnout, očuchat do našeho obchodu v Pasáži Rokoko, v Praze na Václavském náměstí. Velmi rádi vás seznámíme se všemi našimi výrobky.

Těšíme se na vás!

zpět